J.Bond


James Bond: [Interrupting the opera house conversation] Can I offer an opinion? I really think you people should find a better place to meet.

Mamat sebelah aku : Tu Sony Ericsson baru kan? C902,kan?

Mamat sebelah mamat sebelah aku : haah … Bla bla bla
aku: Nah, ni aku nyer C902, pi main jauh-jauh.* Boleh tak borak lepas wayang ni?

* Bab kasi telefon tu fiksyen, bukan pasal aku tak ada telefon tu, tapi pasal apa barang nak layan orang yang tengok wayang dan borak pasal telefon. Cuma aku aga menyesal tak tegur dengan nada yang orang depan pun boleh toleh ke belakang.