Sebelum Aku Terlupa…


…atau disingkatkan kesempatan untuk teringat…

Aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam yang menyambut di serata dunia, tak kira lah kalau dia tak pergi terawikh tapi makan moreh, tak puasa tapi berbuka di surau, berpura-pura gastrik, menjadi proksi setan, dan yang sama waktu dengannya…

Aku ingin meminta maaf kalau aku ada terkasar bahasa baik dari segi kata-kata, tulisan, atau gerak badan, dan aku maafkan jugak korang. Tapi maaf je tau…kalau ada hutang jangan lupa bayar. Kalau korang ada rasa aku berhutang dengan korang tapi aku terlupa, janganlah segan nak ingat kan aku….atau halalkan je la..hehe

Sebagai hadiah raya aku kirimkan korang e-kad ni untuk tatapan manja korang sambil bersiap2 untuk beraya…

,