Me, Mini Me and My Bini…


Aku baru je buka Friendster tadi, tengok gambar kawan (itu aje la keja aku dalam friendster pun). Tengok ramai jugak kawan sebaya, seperjuangan, dan se- se- yang lain dah ada bini, dan tak kurang yang ada ‘mini’.

Cemburu membuak-buak. Ghairah nak kahwin (ghairah nak nikah tak sangat…) tu tak usah ceritalah.
Tak ada ke siapa-siapa yang nak tertinggalkan RM1 juta untuk aku ‘terjumpa’-kan?
,