Category: Tag

  • Hana Yang Tak Ada Kerja Mengetag Aku Sekali Lagi

    Aku malas nak buat tapi disebabkan kesengalan (literally and figuraively) melanda, aku buat la sebelum tido. Lagipun nanti “pemberi Award” ni akan membuat gangguan teksual selagi aku tak buat… Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini Suka sentuh pipi bila terasa diri dia comel. Obses kepada perut, dulu perut sendiri sekarang perut tunang. Masa […]

  • Walaupun Dipaksa, Tapi Aku Ikhlas.

    Setelah dipaksa berkali-kali oleh Hana untuk menjawab tag ini…maka aku pun terpaksa la jawab dengan ikhlas. haha.. 1. Korang berada di restoran makanan segera, tak ramai pelanggan, ada dua tiga kerat je, ramai pelayan, ada yang sedang bersembang, bergosip dan ada juga yang melayan tetamu, korang duduk di meja kosong dan ingin membuat pesanan, korang […]

  • Teman Tapi Mesra

    Aku kena tag dengan Hana, pasal Teman Tapi Mesra (TTM). Soalan dia adalah batasan-batasan bila dah jadi TTM. Dia letak 10, walhal aku rasa aku ada sikit je. Tak apa, aku cuba jugak. Hubungan kena jelas. Jangan kata “kita TTM” tapi cemburu bila aku keluar dengan teman perempuan yang lain. Aku jugak tak akan kisah […]